- 50 millió embert tudott elérni – a Rádió 38 év alatt, a TV 14 év alatt, az Internet 4 év alatt, az Ipod app. 3 év alatt, a Facebook pár nap alatt…
- A Facebook több mint 200 millió felhasználóval bővül évente
- A világ legnépesebb országainak lakóinál is több a Facebook felhasználó 2019-ben
- A multinacionális vállaltok 90%-a toborzásra használja a közösségi oldalakat
- A leggyorsabban növekvő felhasználó csoport a Facebookon 2018-ban az 55-65-év közötti nőké
- Ashton Kutchernek, vagy Jennifer Lopeznek több Twitter követője van, mint ahányan Svédországban laknak
- A világ népességének több mint 50%-a 30 év alatti és a 2000. után születettek 96%-a fent van valamely közösségi oldalon.
- A Facebook a Google TOP1 keresőszava.
- A közösségi oldalak megelőzték a pornót a leglátogatottabb weboldalak rangsorában.
- 8 házasságból 1 közösségi oldalon kezdődött az USA-ban
- A mobilinternet használat több mint felét Nagy Britanniában a Facebook teszi ki
- Minden öt percben több mint 100 órányi videőt töltenek fel a Youtubra
- A világ top 20 márkáján a találatok 25%-át a felhasználók által generált tartalmak adják
- A fogyasztók 78%-a bízik más felhasználók ajánlásaiban, de csak 14% hisz a reklámoknak
- A hagyományos TV reklámkampányok 18% hoz pozitív ROI-t
- Az emberek 90%-a kapcsol el a reklámról
- Már nem keresünk többé termékekre, vagy szolgáltatásokra a Google-n, azok találnak meg minket a közösségi oldalakon
- Három éven belül a cégek a közösségi médián keresztül elért eredményüket is mérni fogják
- 50 millió embert tudott elérni: a Rádió 38 év alatt, a TV 14 év alatt, az Internet 4 év alatt, az Ipod app. 3 év alatt, a Facebook pár nap alatt…
- A Facebook több mint 200 millió felhasználóval bővül évente
- A világ legnépesebb országainak lakóinál is több a Facebook felhasználó 2019-ben
- A multinacionális vállaltok 90%-a toborzásra használja a közösségi oldalakat
- A leggyorsabban növekvő felhasználó csoport a Facebookon 2018-ban az 55-65-év közötti nőké
- Ashton Kutchernek, vagy Jennifer Lopeznek több Twitter követője van, mint ahányan Svédországban laknak
- A világ népességének több mint 50%-a 30 év alatti és a 2000. után születettek 96%-a fent van valamely közösségi oldalon.
- A Facebook a Google TOP1 keresőszava.
- A közösségi oldalak megelőzték a pornót a leglátogatottabb weboldalak rangsorában.
- 8 házasságból 1 közösségi oldalon kezdődött az USA-ban
- A mobilinternet használat több mint felét Nagy Britanniában a Facebook teszi ki
- Minden öt percben több mint 100 órányi videőt töltenek fel a Youtubra
- A világ top 20 márkáján a találatok 25%-át a felhasználók által generált tartalmak adják
- A fogyasztók 78%-a bízik más felhasználók ajánlásaiban, de csak 14% hisz a reklámoknak
- A hagyományos TV reklámkampányok 18% hoz pozitív ROI-t
- Az emberek 90%-a kapcsol el a reklámról
- Már nem keresünk többé termékekre, vagy szolgáltatásokra a Google-n, azok találnak meg minket a közösségi oldalakon
- Három éven belül a cégek a közösségi médián keresztül elért eredményüket is mérni fogják
Categories: Uncategorized
0 Comments