• 50 millió embert tudott elérni – a Rádió 38 év alatt, a TV 14 év alatt, az Internet 4 év alatt, az Ipod app. 3 év alatt, a Facebook pár nap alatt…
  • A Facebook több mint 200 millió felhasználóval bővül évente
  • A világ legnépesebb országainak lakóinál is több a Facebook felhasználó 2019-ben
  • A multinacionális vállaltok 90%-a toborzásra használja a közösségi oldalakat
  • A leggyorsabban növekvő felhasználó csoport a Facebookon 2018-ban az 55-65-év közötti nőké
  • Ashton Kutchernek, vagy Jennifer Lopeznek több Twitter követője van, mint ahányan Svédországban laknak
  • A világ népességének több mint 50%-a 30 év alatti és a 2000. után születettek 96%-a fent van valamely közösségi oldalon.
  • A Facebook a Google TOP1 keresőszava.
  • A közösségi oldalak megelőzték a pornót a leglátogatottabb weboldalak rangsorában.
  • 8 házasságból 1 közösségi oldalon kezdődött az USA-ban
  • A mobilinternet használat több mint felét Nagy Britanniában a Facebook teszi ki
  • Minden öt percben több mint 100 órányi videőt töltenek fel a Youtubra
  • A világ top 20 márkáján a találatok 25%-át a felhasználók által generált tartalmak adják
  • A fogyasztók 78%-a bízik más felhasználók ajánlásaiban, de csak 14% hisz a reklámoknak
  • A hagyományos TV reklámkampányok 18% hoz pozitív ROI-t
  • Az emberek 90%-a kapcsol el a reklámról
  • Már nem keresünk többé termékekre, vagy szolgáltatásokra a Google-n, azok találnak meg minket a közösségi oldalakon
  • Három éven belül a cégek a közösségi médián keresztül elért eredményüket is mérni fogják
  • 50 millió embert tudott elérni: a Rádió 38 év alatt, a TV 14 év alatt, az Internet 4 év alatt, az Ipod app. 3 év alatt, a Facebook pár nap alatt…
  • A Facebook több mint 200 millió felhasználóval bővül évente
  • A világ legnépesebb országainak lakóinál is több a Facebook felhasználó 2019-ben
  • A multinacionális vállaltok 90%-a toborzásra használja a közösségi oldalakat
  • A leggyorsabban növekvő felhasználó csoport a Facebookon 2018-ban az 55-65-év közötti nőké
  • Ashton Kutchernek, vagy Jennifer Lopeznek több Twitter követője van, mint ahányan Svédországban laknak
  • A világ népességének több mint 50%-a 30 év alatti és a 2000. után születettek 96%-a fent van valamely közösségi oldalon.
  • A Facebook a Google TOP1 keresőszava.
  • A közösségi oldalak megelőzték a pornót a leglátogatottabb weboldalak rangsorában.
  • 8 házasságból 1 közösségi oldalon kezdődött az USA-ban
  • A mobilinternet használat több mint felét Nagy Britanniában a Facebook teszi ki
  • Minden öt percben több mint 100 órányi videőt töltenek fel a Youtubra
  • A világ top 20 márkáján a találatok 25%-át a felhasználók által generált tartalmak adják
  • A fogyasztók 78%-a bízik más felhasználók ajánlásaiban, de csak 14% hisz a reklámoknak
  • A hagyományos TV reklámkampányok 18% hoz pozitív ROI-t
  • Az emberek 90%-a kapcsol el a reklámról
  • Már nem keresünk többé termékekre, vagy szolgáltatásokra a Google-n, azok találnak meg minket a közösségi oldalakon
  • Három éven belül a cégek a közösségi médián keresztül elért eredményüket is mérni fogják
Categories: Uncategorized

0 Comments

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük